Klantenservice

Algemene voorwaarden 11/07/2023

AlgemeneVoorwaarden


Inhoudsopgave:

Artikel 1 -Definities

Artikel 2 -Identiteit van de ondernemer

Artikel 3 -Toepasselijkheid

Artikel 4 - Hetaanbod

Artikel 5 - Deovereenkomst

Artikel 6 -Herroepingsrecht

Artikel 7 - Kosten ingeval van herroeping

Artikel 8 -Uitsluiting herroepingsrecht

Artikel 9 - De prijs

Artikel 10 -Conformiteit en garantie

Artikel 11 - Leveringen uitvoering

Artikel 12 -Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Artikel 13 - Betaling

Artikel 14 -Klachtenregeling

Artikel 15 - Geschillen

Artikel 16 -Aanvullende of afwijkende bepalingen


Artikel1 - Definities

Indeze voorwaarden wordt verstaan onder:


  1. Bedenktijd:de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijnherroepingsrecht;

  2. Consument:de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroepof bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

  3. Dag:kalenderdag;

  4. Duurtransactie:een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks vanproducten en/of diensten, waarvan de leverings- en/ofafnameverplichting in de tijd is gespreid;

  5. Duurzamegegevensdrager:elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt ominformatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op eenmanier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie vande opgeslagen informatie mogelijk maakt.

  6. Herroepingsrecht:de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zienvan de overeenkomst op afstand;

  7. Modelformulier:het modelformulier voor herroeping die de ondernemer ter beschikkingstelt die een consument kan invullen wanneer hij gebruik wil makenvan zijn herroepingsrecht.

  8. Ondernemer:de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten opafstand aan consumenten aanbiedt;

  9. Overeenkomstop afstand:een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemergeorganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/ofdiensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitendgebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatieop afstand;

  10. Techniekvoor communicatie op afstand:middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van eenovereenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig indezelfde ruimte zijn samengekomen.

  11. AlgemeneVoorwaarden:de onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.


Artikel2 - Identiteit van de ondernemer

Piotr Lenkiewicz (LepanTrading Cards);

Roerdompstraat 113312ST Dordrecht

Telefoonnummer:+31685794295 ma-za 18-22

E-mailadres:info@lepantcg.nl

KvK-nummer: 83773797

Btw-identificatienummer:NL003871716B36


Indiende activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevantvergunningstelsel: de

gegevensover de toezichthoudende autoriteit:


Indiende ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:

  • deberoepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;

  • deberoepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimtewaar deze is toegekend;

  • eenverwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassingzijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijkzijn.


Artikel3 - Toepasselijkheid

  1. Deze algemenevoorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer enop elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingentussen ondernemer en consument.

  2. Voordat deovereenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van dezealgemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indiendit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst opafstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemenevoorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek vande consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

  3. Indien deovereenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan inafwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstandwordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langselektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld opzodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manierkan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien ditredelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst opafstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemenevoorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en datzij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op anderewijze kosteloos zullen worden toegezonden.

  4. Voor het geval datnaast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- ofdienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lidvan overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval vantegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op detoepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

  5. Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden openig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden,dan blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige instand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijldvervangen worden door een bepaling dat de strekking van hetoorspronkelijke zoveel mogelijk benaderd.

  6. Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld,dienen te worden beoordeeld 'naar de geest' van deze algemenevoorwaarden.

  7. Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerderebepalingen van onze voorwaarden, dienen uitgelegd te worden 'naarde geest' van deze algemene voorwaarden.


Artikel4 - Het aanbod

  1. Indien een aanbodeen beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt,wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

  2. Het aanbod isvrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen enaan te passen.

  3. Het aanbod bevateen volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangebodenproducten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerdom een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijkte maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn dezeeen waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/ofdiensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbodbinden de ondernemer niet.

  4. Alle afbeeldingen,specificaties gegevens in het aanbod zijn indicatie en kunnen geenaanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van deovereenkomst.

  5. Afbeeldingen bijproducten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangebodenproducten. Ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleurenexact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.

  6. Elk aanbod bevatzodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat derechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van hetaanbod zijn verbonden. Dit betreft in het
    bijzonder:

  • de prijsinclusief belastingen;

  • de eventuelekosten van verzending;

  • de wijze waaropde overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoornodig zijn;

  • het al dan nietvan toepassing zijn van het herroepingsrecht;

  • de wijze vanbetaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;

  • determijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijnwaarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;

  • dehoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kostenvan het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand wordenberekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voorhet gebruikte communicatiemiddel;

  • ofde overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo jaop welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;

  • demanier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst,de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevenskan controleren en indien gewenst herstellen;

  • deeventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, deovereenkomst kan worden gesloten;

  • degedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en dewijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische wegkan raadplegen; en

  • deminimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van eenduurtransactie.

  • Optioneel:beschikbare maten, kleuren, soort materialen.



Artikel5 - De overeenkomst

  1. De overeenkomstkomt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op hetmoment van aanvaarding door de consument van het aanbod en hetvoldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

  2. Indien deconsument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard,bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg deontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst vandeze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan deconsument de overeenkomst ontbinden.

  3. Indien deovereenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemerpassende technische en organisatorische maatregelen ter beveiligingvan de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor eenveilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen,zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in achtnemen.

  4. De ondernemer kanzich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of deconsument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals vanal die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoordaangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer opgrond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst nietaan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling ofaanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden teverbinden.

  5. De ondernemer zalbij het product of dienst aan de consument de volgende informatie,schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op eentoegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzamegegevensdrager, meesturen:

a.het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consumentmet klachten terecht kan;

b.de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van hetherroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke meldinginzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;

c.de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;

d.de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzijde ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóórde uitvoering van de overeenkomst;

e.de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien deovereenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaaldeduur is.

  1. In geval van eenduurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts vantoepassing op de eerste levering.

  2. Iedereovereenkomst wordt aangegaan onder de opschortende voorwaarden vanvoldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.


Artikel6 - Herroepingsrecht

Bijlevering van producten:

  1. Bijde aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid deovereenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van hetproduct door de consument of een vooraf door de consument aangewezenen aan de ondernemer bekendgemaakte vertegenwoordiger.

  2. Tijdensde bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product ende verpakking. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt,zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indienredelijkerwijze mogelijk - in de originelestaat en verpakkingaan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemerverstrekte redelijke en duidelijke instructies.

  3. Wanneerde consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hijverplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaarte maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument tedoen middels het modelformulier of door middel van een andercommunicatiemiddel zoals per e-mail. Nadat de consument kenbaarheeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrechtdient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. Deconsument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijnteruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs vanverzending.

  4. Indiende klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen nietkenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijnherroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeftteruggezonden, is de koop een feit.

Bijlevering van diensten:

  1. Bijlevering van diensten heeft de consument de mogelijkheid deovereenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende tenminste 14 dagen, ingaande op de dag van het aangaan van deovereenkomst.

  2. Omgebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zichrichten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijkbij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijkeinstructies.


Artikel7 - Kosten in geval van herroeping

  1. Indien deconsument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogstede kosten van terugzending voor zijn rekening.

  2. Indien deconsument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zospoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping,terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reedsterugontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs vancomplete terugzending overlegd kan worden. Terugbetaling zalgeschieden via dezelfde betaalmethode die door de consument isgebruikt tenzij de consument nadrukkelijk toestemming geeft voor eenandere betaalmethode.

  3. Bijbeschadiging van het product door onzorgvuldige omgang door deconsument zelf is de consument aansprakelijk voor eventuelewaardevermindering van het product.

  4. De consument kanniet aansprakelijk worden gesteld voor waardevermindering van hetproduct wanneer door de ondernemer niet alle wettelijk verplichteinformatie over het herroepingsrecht is verstrekt, dit dient tegebeuren voor het sluiten van de koopovereenkomst.


Artikel8 - Uitsluiting herroepingsrecht

  1. De ondernemer kanhet herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor productenzoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van hetherroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk inhet aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst,heeft vermeld.

  2. Uitsluiting vanhet herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

a.die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstigspecificaties van de consument;

b.die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

c.die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

d.die snel kunnen bederven of verouderen;

e.waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiëlemarkt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

f.voor losse kranten en tijdschriften;

g.voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consumentde verzegeling heeft verbroken.

h.voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeftverbroken.

  1. Uitsluiting vanhet herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

a.betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbestedingte verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;

b.waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument isbegonnen voordat de bedenktijd is verstreken;

c.betreffende weddenschappen en loterijen.


Artikel9 - De prijs

  1. Gedurende de inhet aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van deaangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudensprijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

  2. In afwijking vanhet vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan deprijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt enwaar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzenaanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dateventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbodvermeld.

  3. Prijsverhogingenbinnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijnalleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijkeregelingen of bepalingen.

  4. Prijsverhogingenvanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleentoegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:

a.deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of

b.de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen metingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

  1. De in het aanbodvan producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

  2. Alle prijzen zijnonder voorbehoud van druk â€" en zetfouten. Voor de gevolgen vandruk â€" en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bijdruk â€" en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het productvolgens de foutieve prijs te leveren.


Artikel10 - Conformiteit en Garantie

  1. Deondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoenaan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan deredelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op dedatum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijkebepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staatde ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voorander dan normaal gebruik.

  2. Eendoor de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doetniets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consumentop grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doengelden.

  3. Eventuelegebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 maanden nalevering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld.Terugzending van de producten dient te geschieden in de origineleverpakking en in nieuwstaat verkerend.

  4. Degarantietermijn van de ondernemer komt overeen met defabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmerverantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de productenvoor elke individuele toepassing door de consument, noch vooreventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing vande producten.

  5. Degarantie geldt niet indien:

  • Deconsument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/ofbewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;

  • Degeleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteldof anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met deaanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeldzijn;

  • Deondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is vanvoorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen tenaanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.


Artikel11 - Levering en uitvoering

  1. De ondernemer zalde grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het inontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van productenen bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

  2. Als plaats vanlevering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaarheeft gemaakt.

  3. Met inachtnemingvan hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal hetbedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijkbinnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan meteen langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertragingondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechtsgedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervanuiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht.De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonderkosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op eenschadevergoeding.

  4. Allelevertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kande consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijngeeft de consument geen recht op schadevergoeding.

  5. In geval vanontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal de ondernemer hetbedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, dochuiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.

  6. Indien leveringvan een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemerzich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen.Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijzeworden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bijvervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet wordenuitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voorrekening van de ondernemer.

  7. Het risico vanbeschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemertot het moment van bezorging aan de consument of een voorafaangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger,tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.


Artikel12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Opzegging

  1. De consument kaneen overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekttot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronderbegrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming vandaartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van tenhoogste één maand.

  2. De consument kaneen overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekttot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronderbegrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van debepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomenopzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

  3. De consument kande in de vorige leden genoemde overeenkomsten:

  • teallen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op eenbepaald tijdstip of in een bepaalde periode;

  • tenminsteopzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;

  • altijdopzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelfheeft bedongen.

Verlenging

  1. Een overeenkomstdie voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot hetgeregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen)of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd vooreen bepaalde duur.

  1. In afwijking vanhet vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd isaangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws-en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor eenbepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument dezeverlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kanopzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

  2. Een overeenkomstdie voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeldafleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend vooronbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde magopzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en eenopzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomststrekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand,afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.

  3. Een overeenkomstmet beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren vandag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- ofkennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet eneindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.

Duur

  1. Als eenovereenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consumentna een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn vanten hoogste een maand opzeggen, tenzij de redelijkheid enbillijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van deovereengekomen duur verzetten.


Artikel13 - Betaling

  1. Voor zover nietanders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigdebedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na het ingaan van debedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van eenovereenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aannadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeftontvangen.

  2. De consument heeftde plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevensonverwijld aan de ondernemer te melden.

  3. In geval vanwanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudenswettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consumentkenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.


Artikel14 - Klachtenregeling

  1. De ondernemerbeschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure enbehandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

  2. Klachten over deuitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig enduidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat deconsument de gebreken heeft geconstateerd.

  3. Bij de ondernemeringediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekendvanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht eenvoorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door deondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een berichtvan ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meeruitvoerig antwoord kan verwachten.

  4. Indien de klachtniet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschildat vatbaar is voor de geschillenregeling.

  5. Bijklachten dient een consument zich allereerst te wenden tot deondernemer. Tevens ishet mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform(http://ec.europa.eu/odr).

  6. Een klacht schortde verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemerschriftelijk anders aangeeft.

  7. Indien een klachtgegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naarhaar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen ofrepareren.


Artikel15 - Geschillen

  1. Op overeenkomstentussen de ondernemer en de consument waarop deze algemenevoorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht vantoepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.

  2. Het WeensKoopverdrag is niet van toepassing.


Artikel16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullendedan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogenniet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk teworden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door deconsument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op eenduurzame gegevensdrager.





Modelformuliervoor herroeping

(dit formulier alleeninvullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)


  • Aan
    LepanTrading Cards
    Roerdompstraat 11
    3312STDordrecht
    info@lepantcg.nl
    +31685794295

â€" Ik/Wij (*)deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomstbetreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van devolgende dienst (*) herroep/herroepen (*):









â€" Besteld op(DD-MM-YYYY) :â€" Bestelnummer :







â€" Ontvangen op(DD-MM-YYYY):






â€" Naam/Namenconsument(en)






â€" Adres consument(en):








â€" IBANRekeningnummer:






â€" Handtekening vanconsument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordtingediend)








â€" Datum(DD-MM-YYYY):






(*)Doorhalen wat niet van toepassing is.